Pages

Jun 5, 2014

What I got for my Birthday

Hello sweeties <3

So, my birthday was already 3 weeks ago but still I want to share with you what I got from my awesome friends <3 I love every single piece...and as you already saw in the video of my actual birthday party the present does not have to be all fancy etc. to make me squeal in  happiness - just seeing that people put some thought in something makes me happy above else ^^



I got the JSK from my dear Lolitas in Stuttgart. I wanted to try Sailor for a pretty long time now and this was one of the dresses I was lusting for and I finally got it *ngahahaha*
(Photo taken by Gianmarco Giorgi)

From my parents I got the whole Veronica Mars series - I just love this show <3 I wander why I haven't watched it earlier xD From my colleagues I received some awesome pink headphones and the anime Hikari - do you still remember the show? I watched it when I was really yound and loved it sooo much. As for the Terry Pratchett book I have to say it will be the 1st book ever that I read from this author xD Pretty excited about that ^.^

Also from my colleagues I received this awesome planner with an Alice in Wonderland-theme :3 So so so awesome <3 Will use it to plan future posts...hopefully that helps *hahaha*

EDIT: Stupid me forgot something T^T I also got an awesome book from my dear Nezumi :-*
Its a Thriller by Deon Meyer and it is called White Shadow...the description sounded really intersting and I can't wait to read it ^^

Hope you have a nice day...tomorrow I will get my Wisdome tooth out...I am a little affraid x"D

xoxo

12 comments:

  1. Und mein Buch is nich dabei T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG >.< Das ist im SUB untergegangen und ich habs voll verpeilt *argh* NOOOOOOOOOOOOOES~ GOMEEEEEEEEEEN T^T

      Delete
    2. XD War doch nur ein Scherz XD

      Delete
    3. Und trotzdem hab ich es noch geaddet xD

      Delete
  2. Auch hier noch mal alles Gute nachträglich. <3 ^-^
    Du hast schöne Geschenke bekommen. An Hikari kann ich mich auch noch dunkel erinnern. Ist echt schon ne ganze Weile her, seit ich den Anime im TV gesehen habe. xD

    Ouch, ich hoffe das Weisheitszähneziehen war so angenehm wie möglich. Mich haben ehrlich gesagt die Fäden danach am meisten gestört. xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke nochmal :)

      Sind echt tol *_* Hab super Freunde, die wissen was ich mag *hr hr hr* Ja, Hikari hab ich als kleiner Stöpsel voll gern geschaut...ist auch schon wieder ne ganze Weile her xD Aber ich hab Natsukawa so vergöttert *hach* War neben Ritter Gilbert aus Robin Hood mein großer Held :3

      Naja, amgenehm is relativ...ich hab jetzt ne aufgerissene Lippe aber ansonsten war es ganz okay ^^ Ja...die Fäden *gaaaaaaaaaahhh*

      Delete
    2. Ahh nein, Ritter Gilbert war auch mein Liebling aus Robin Hood. :D :D Wie geil, endlich noch jemand, der das auch kennt! ^^

      Angenehm ist es nie, Löcher im Kiefer zu haben, ne? xD Aber klingt doch ganz okay. Und weiterhin gute Besserung!

      Delete
    3. Schon seltsam, dass das so wenig bekannt ist ^^" Als ich klein war, ging es unter meinen Freunden entweder nur um Saber Rider oder Robin Hood xD

      Ne, angenehm is das definitiv net ^^" Aber was muss das muss...jetzt ist das Ding auf jeden Fall endlich raus ^^v Danke <3

      Delete
  3. Saber Rideeeerrrrr. *___* Wenn du jetzt auch noch Tico - ein toller Freund mochtest, fall ich vom Hocker. xD
    Mag vielleicht daran liegen, dass diese Serien ja alle schon was älter sind. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. So, ich überseh immer Kommentare...Schande auf mich ^^"
      Erm...dann halt dich mal am Hocker fest xD Die Serie war so genial...hab sie gefressen xD

      Delete